6 Aralık 2012 Perşembe

Rossmann Alışverişi

Sizlerle bugün yaptığım alışverişi paylaşmak istiyorum. 
Soldan sırayla giderek tek tek anlatıp fiyatlarını söyleyeceğim. 
1)Rival de Loop Young Concealer Palette
Bu dörtlü paleti çok merak ediyordum. Kızarıklıklarımı ve gözaltı morluklarını gizleyebilme umuduyla aldım. Umarım işe yarar. Fiyatı 6.95 TL.
2)Rival de Loop Ruj 57 Numara
Bordomsu bir renk olan bu rujun sürümüne bayılmasam da rengine bayıldım. Rival de Loop rujlarının yaklaşık bir sene önce yarı fiyatına satıldığını düşünürsek alırken gerçekten çok da memnun olmadığım bir ürün. Fiyatı 4.99 TL
3)Rival de Loop Young Eyeshadow Base
Bu benim aldığım ikinci kutu. Çok çok memnunum. Bu fiyata bu kalite muhteşem diyorum. İnglot jel eyeliner'ı bile akıtan aşırı yağlı gözkapalarımda bile muhteşem iş görüyor bu ürün. Ayrıntılı yorumlarımı ve fotoğrafları en kısa sürede sizlerle paylaşacağım. Fiyatı: 6.95 TL.
4)Rival de Loop Young Gel Eyeliner 
Benim aldığım renk 01 Carbon. Henüz kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama iyi olduğunu ümit ediyorum. Fiyatı: 7.95 TL.
5)Rival de Loop Young Eyeliner Fırçası
Ucu oldukça ince, kırık uçlu bir eyeliner fırçası. Özellikle ince eyeliner çekimlerinde oldukça başarılı olabileceğini düşünüyorum. İyi ki de almışım dediğim ürünlerden biri. Fiyatı: 3.99 TL.
6)ISANA oje çıkarıcı
Asetonsuz bir oje çıkarıcısı istiyordum ve bunu denemek istedim. Kokusu çok kötü ve kapağı da kullanışsız. Umarım olumsuz bir etki gözlemlemem. Fiyatı: 2.69 TL
7)For Your Beauty Far Fırçası
Düz bir far frçası. Tamamen merakımdan aldım. Kılları da oldukça yumuşak. Sevdim diyebilirim. Fiyatı: 1.99 TL

Benim aldıkları bu kadardı. Merak ettiğiniz, inceleme istediğiniz bir ürün var mı? Siz son dönemlerde neler aldınız? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder